dinsdag 13 december 2011

Wrapparty

Zondag 11 december

Vanochtend stond de wekker rond 09:00 uur. We waren van plan om 10:30 uur de trein te pakken richting Amsterdam voor de wrapparty van het Sintseizoen. Toen ik de wekker hoorde en zag hoe fijn lief lag te slapen heb ik 'm uitgedrukt. Op internet zoek ik het adres op en hoe lang het met de auto is en besluit de wekker wat later weer te zetten.

Lief wordt heel down wakker, de tranen rollen over haar wangen. Weer een slechte nacht en een te drukke laatste paar dagen.. Als ze wat is bijgekomen en we fijn een warme douche hebben gepakt rijden we richting Amsterdam en hebben daar een paar uurtjes lol tijdens de afsluiting van het Sint seizoen. We lopen niet mee in de polonaises en ik bewaak de linkerschouder van lief met mn leven, maar het is heel leuk om weer wat bekenden te zien en spreken. 

Ook het liedje "5 december" komt weer voorbij, een liedje wat voor ons inmiddels beladen is geworden. De schrijver ervan is ons vriendje Harold, aka Coole piet Diego. Hij stopt de microfoon in mijn hand zodat ik er een deel van kon zingen. Daarna rollende de tranen over onze wangen.. We hopen zo dat er de komende tijd wat meevallers voorbij zullen komen.. 

Op de terugweg doen we boodschapjes voor de groente en aardappels. Gister had lief van de vriendin die op bezoek kwam twee lekkere stukken vers vlees gekregen (paps is slager) en samen met spinazie en de aardappeltjes genieten we van een gezonde maaltijd thuis.

Daarna zijn er moe en duiken lekker ons bedje in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten