zondag 4 december 2011

Echte liefde

Woensdag 30 november

Lief begint de dag helaas weer met tranen. Ze blijft zich ellendig voelen.
Omdat ik geen aantekeningen heb gemaakt en m'n geheugen een vergiet is, weet ik niet meer precies hoe de dag verder liep tot aan de avond..

'savonds zijn we naar de musical gegaan. Het was een fijne repetitie waarin lief ook wat kon sparren met Arjan en ik blij was met die chemie. Een goeie uitlaatklep, zeker ook de komende tijd. 

Ik maak haar aan het lachen en zie haar twinkeling terug. 

Één blik is voldoende om te weten waaraan ze denkt, echt genieten..
We blijven na afloop wat drinken in de foyer en praten gezellig na. Fijn ook weer die lieve musicalmaatjes om mee te kwebbelen en een lieve buurvrouw die ons thuisbrengt :-)

In bed zien we een voorstukje van een bioscoopfilm en roepen tegelijkertijd dat we er heen willen.. Wat fijn toch weer.. Zo onszelf, zo samen.
Lief tegen haar doen is zo natuurlijk. Zonder enige moeite en uit mezelf zonder nadenken. Ik vind het echt bijzonder dat dit dus toch kan.. Ik heb een tijd gedacht dat dit niet kon bestaan.. Toch blijkt het er te zijn.. Echte liefde..

Als ze naast me in slaap is gevallen zet ik haar bril af en ga daarna ook zelf onderweg naar dromenland.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten