zondag 4 december 2011

Het Clubfeest in Ahoy

Zondag 27 november

Vandaag is één van de leukste dagen van het jaar, vind ik zelf :-)
Het Club van Sinterklaasfeest in Ahoy!

'sochtends rijd ik met Paul, Sanne, Rinske en Barbara naar Ahoy. Bij de ochtendshow komt de familie kijken en ben ik naast alle regeldingetjes en verplichte acties tijdens de show, ook bezig met hen. Ik geniet met volle teugen van de duizenden vrolijke kindergezichtjes en voel me een wereldster als ik voor de zoveelste keer poseer voor een foto. Een echt feest blijft het.
Ik spot de kids van mn zwager al voordat ze binnen zijn en samen met Barbara zoeken we ze op en voorzien ze van nootjes. Superleuk om bekenden in de zaal te hebben. Ik klim de trappen om naar de tweede ring en bezoek de familie als ze hun plekje gevonden hebben. Ik knuffel effies met dappere lief die er is, met drain en al en ga dan verder met de show. 

Na afloop vind ik lief bij de roltrap en neem haar mee backstage. Ze ontmoet Sint en ik stel haar voor aan m'n vriendjes Beryl (testpiet) Wim (muziekpiet) en Piet (profpiet) Ze kennen het verhaal en namen de tijd voor haar. Heel lief.
Daarna breng ik lief weer terug en maak me op voor de tweede show. 

Voordat de tweede show begint merk ik dat ik eigenlijk bijna niet meer kan. Ik heb m'n energie al opgebruikt. Samen met Mark sta ik backstage en peppen we elkaar op. Hij zit in een nog veel zwaardere tijd en met bewondering kijk ik hoe hij het allemaal oppakt. Samen huppelen we daarna vrolijk de zaal weer in. Nog even genieten, voor je het weet is het feestje weer voorbij en moeten we weer een jaar wachten..

Op de terugweg halen we pizza's en eten Rinske en Barbara met lief en mij een happie op de bank. We praten en knuffelen en het wordt een emotionele avond. Lief heeft zo'n verdriet van alles. De meiden bieden een schouder en een luisterend oor, heel lief. Daarna duiken we moe ons bedje in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten