dinsdag 27 december 2011

Deep River Quartet

Dinsdag 20 december

Vandaag ben ik vrij van m'n werk omdat we met een deel van pedal point meezingen met het kerstconcert van Deep River Quartet voor de Rabobank. 

Lief gaat 'smiddags naar de fysio terwijl ik in het theater begin aan de eerste show. Daarna gaat ze thuis slapen en wil 'savonds graag de show zien.

Met 14 dames zingen we drie nummers met de mannen mee. Na de middagvoorstelling eten we gezellig wat en doen de show dan 'savonds nog een keer. Ik smokkel lief mee naar de backstage zodat ze de show uit de coulisse kan meekijken. Ik vind het heel fijn om te zien dat m'n musicalvriendinnen haar zo snel hebben opgenomen. Ze hoort er helemaal bij en heeft echt een eigen plekkie in de groep. Ik hoef me nooit druk te maken dat ze zich verveelt of niet op dr gemak voelt. Ze doet lekker dr eigen ding en daar geniet ik van. Na afloop socializen we met iedereen. Het was een leuke dag en twee keer uitverkocht, dus heel tof. Met een berg complimentjes op zak sluiten we de dag af. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten