zondag 4 december 2011

Weekend

Zaterdag 26 november

Vandaag ga ik naar Ahoy Rotterdam voor de generale van het Club van Sinterklaasfeest. Ik ben daar de coördinator voor de zwarte pieten en ga vandaag alvast daarheen voor de laatste updates voor morgen.

Lief zou als piet mee zijn gegaan maar kan dat nu natuurlijk niet. Omdat ze had aangegeven er wel graag bij te willen zijn had ik een kaartjebadges geregeld zodat ik haar wel iets kon laten proeven van de sfeer. 

Ik heb lief vanmorgen geholpen met douchen en aankleden. Ze voelde zich waardeloos en had slecht geslapen. Ook hartstikke lastig omdat ze op haar rug echt niet in slaap komt en op haar zij maar moeilijk kan liggen. Uiteindelijk hebben we met een kussen in haar rug een redelijke slaaphouding georganiseerd maar de pijn en de drain werken nog niet echt mee.

In Ahoy was het gezellig. Ik krijg een tour langs het podium en door de backstage en ik zie een hoop bekenden. Heel fijn om even te knuffelen met de clubpieten en iedereen weer te zien. Normaal komen we elkaar door het jaar heen altijd wel eens tegen bij de opnames van de serie, maar omdat deze dit jaar niet is opgenomen had ik er een paar alleen wat telefonisch gesproken voor die tijd. Het zijn zulke lieve mensen, echt heerlijk.

Als ik effies naar huis bel om te horen of alles goed gaat, hoor ik dat lief met haar moeder samen naar de markt zijn gewandeld en wat boodschapjes hebben gedaan. Ik was vol bewondering, dat had ik niet verwacht! Hoewel ze wel flink wat pijn had en bang was dat mensen tegen haar linkerzijde aan zouden lopen, was het toch redelijk goed gegaan. Ze zei dat ze opzoek was naar iets leuks om aan te trekken naar Ahoy morgen. Ik vond het heel knap van haar. Bij de organisatie heb ik direct een backstage polsbandje geregeld zodat ik haar morgen wat kan rondleiden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten