maandag 19 december 2011

Relaxzondag

Zondag 18 december

Zoals ik de vorige blog al afsloot staat vandaag een rustige zondag op de planning. Hoewel ik me had voorgenomen om vandaag ook wat op te ruimen en schoon te maken komt er bar weinig van terecht.
Wel vul ik de grote maandkalender in met alle afspraken die we al hebben staan voor het komende jaar. Prettig om een overzichtje te hebben en niet steeds op kleine afsprakenkaartjes te moeten turen. Darnaast zijn de afspraken voor de IVF in een ander ziekenhuis en staan die dus ook op een andere kaart en is er voor bijvoorbeeld de fysio helemaal geen kaartje. Daarnaast hebben we natuurlijk ook de leuke afspraken staan die er dan gelijk bij op kunnen.

Aan het einde van de middag wandelen we met de honden door het park naar mijn ouders. Een klein uurtje lopen in een heerlijk frisse winterlucht, we genieten. Omdat de auto van mijn vader gisteren niet wilde starten zijn we uiteindelijk met mijn auto naar Brabant gereden. Mijn vader heeft teruggereden en ons thuis afgezet. Dus nu nemen we mijn auto weer mee naar huis en krijgen ook twee bakken zuurkool mee. Dat scheelt weer een avondje koken.. Thuis warmen we de hap op en hangen lekker op de bank voor onze big-ass-tv :D We verbazen ons over de zangkwaliteiten van een paar musicalsterren in spé en kijken naar de onderzoeken waar Peter R. mee bezig is. Een echte relaxzondag, heerlijk.

'savonds in bed valt lief gelukkig redelijk snel in slaap. Ik kan Klaas Vaak echter echt niet vinden en lig tot tegen 04:00 uur te malen en blogs te typen. Naast alle zorgen thuis begint mijn werk ook stiekem steeds meer energie te vreten. Ik hoop hier morgen iets aan te kunnen veranderen..
Uiteindelijk val ik gelukkig in slaap..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten