dinsdag 13 december 2011

Spareribs brainstorm

Zaterdag 10 december

Terwijl ik na een tijd weer eens in de sporthal ben voor het fluiten van de kids en daarna het zelf spelen, komt er bij een lief een vriendin langs. 

Als ik na een gave wedstrijd waarbij ik zo'n 20 punten scoorde en mezelf verbaasde over de conditie die ik dus toch nog bleek te hebben weer thuiskom zitten de dames samen nog gezellig te keuvelen op de bank. 

Hoewel lief best moe is van de drukke week en de gezelligheid, besluiten we 'savonds toch nog effies richting de kerstmarkt te gaan. Een gezellige sfeer en lekker weer dus we genieten volop. Halverwege stappen we een gezellig restaurantje binnen en doen ons te goed aan een stapel heerlijke spareribs en praten over van alles. We besluiten dat we het heel leuk zouden vinden om een bijzondere oud&nieuw te vieren en opperen direct per mail aan onze ouders het idee om met z'n zessen een cruise te maken tijdens de jaarwisseling. Hierover had ik eens een reclame mail gelezen. Vertrek op de 31ste en dan een diner aan boord, vuurwerk kijken, een overnachting en dan weer naar huis. We mailen wel gelijk het verzoek erbij of één van hen dit verder wil organiseren. Mijn pa ging ermee aan de slag.

Verder maken we plannen voor een soort nieuwjaarsreceptie bij ons thuis. We zouden het nieuwe jaar graag een energieboost organiseren voor lief. Gezellig alle vrienden uitnodigen en een ontspannen avondje thuis met jongelui, hapjes en drankjes en muziek. Effies kijken of er een mogelijkheid voor is in de agenda en of lief er energie voor heeft dan.

Na de spareribs en de fijne gesprekken en brainstormsessie zijn we rustig weer richting de tram gelopen en thuis ons bedje ingedoken. Toch voor een vrije dag best wel weer vermoeid geweest..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten