dinsdag 13 december 2011

Vermoeid na weer een drukke week

Vrijdag 9 december

Vandaag ben ik weer gaan werken. Er was maar één collega van de afdeling aanwezig en zij was druk dus veel aanspraak had ik niet. Ik zit met enorme twijfels over deze functie maar weet nog niet goed hoe ik die het beste bespreekbaar kan maken. Dit is écht niet de job voor mij.. Ik word er niet gelukkig van, krijg er geen energie van en voel me niet nuttig.. Ik heb het gevoel weer even voor tijdelijk te zijn weggestopt en wederom geen eigen taken en verantwoordelijkheden te krijgen. Dit is niet een functie die past in mijn ontwikkelplan en me naar een hoger plan tilt, dit is een "gaatjes-opvul-functie" en daar baal ik van. 

Die middag heb ik een gesprek met een collega die mij wat nieuwe inzichten geeft. Ik hoor over een functie waarvan ik weet dat die wél bij me past en die in de lijn ligt van waar ik naartoe zou willen. Dit weekend maar eens met mezelf in conclaaf hoe ik hier terecht zou kunnen komen. Ik merk dat het erover praten en eraan denken me al een energieboost geeft, dus dit lijkt me de juiste stap. Nou ligt het allemaal wat politiek gevoelig dus ik hoop dat het gaat lukken.. We zullen zien..

Als ik op de bank plof en we de tv aanzetten val ik vrijwel direct in slaap.. Het zijn vermoeiende dagen met al die verschillende dingen om over na te denken..

Lief is vandaag thuis gebleven en we houden een rustige avond. Eigenlijk zouden de ouders van lief langskomen maar we waren allebei zo moe dat we hebben gevraagd of we vanavond even alleen konden zijn. We praten wat en zappen wat en gaan daarna op tijd naar boven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten