donderdag 24 november 2011

Rustig dagje

Vrijdag 18 november

Officieel zouden we vandaag de duiktrip hebben. Gelukkig stond die niet gepland aangezien ik de halve nacht heb lopen spoken. M'n buik was behoorlijk van slag.

We besluiten er een rustig stranddagje van te maken. Gelukkig heb ik overdag geen last meer van m'n buik. 'smiddags duiken we de zee in, die fris maar zeker niet te koud is. Het lastigste puntje is nog om eruit te komen omdat de wind je snel afkoelt als je nat bent. We bouwen met ligbedjes en een windscherm ons eigen hokje en liggen heerlijk uit de wind en in de zon. We snorkelen wat en doen het verder rustig aan.

Als de zon rond 16:00 uur achter de gebouwtjes zakt wandelen we richting de kamer. Ik pak als eerste een douche en als ik er onder uit kom vind ik lief in diepe slaap op bed. Ik besluit er naast te kruipen en zet een wekker.
Na twee uurtjes worden we wakker en eten bij de Italiaan op het complex. Niet echt spectaculair, vooral veel hetzelfde als in het buffetrestaurant.. Weten we dat ook weer..

Daarna ontdekken we dat de koffiebar in de lobby verdomd lekkere latte machiato's dus drinken we een fijn bakkie. 

Rond 21:30 uur maken we een praatje met één van de entertainers en bekijken we een voor egyptische begrippen best aardige dansshow van het team. Wederom zijn we in dubio of we wel of niet mee uitgaan, maar we besluiten om een goeie nacht slapen te pakken omdat we morgen bijtijds worden opgehaald voor een dagje duiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten