dinsdag 8 november 2011

Love&Marriage

Zondag 6 november

Vandaag staat er dus een beurs op het programma.. 
Samen met Paul en Tanja struinen we door de gangpaden van de Love&Marriage beurs in de Brabanthallen. We zien de meest prachtige jurken over de catwalk lopen en maken een praatje met wat taartenbakkers en fotografen. Iedere keer wanneer er wordt gevraagd wie de aanstaande bruid is, staat Paul naar de drie vrouwen aan zijn zijde te wijzen.. Hij boft maar met zijn harem :-)

Het begint stiekem best te wennen dat we in de toekomst samen trouwen. Het voelt zo goed, zo vertrouwd.. Als ik een prijsvraagkaartje invul vinden we als geplande trouwdatum 19 juni 2012 wel wat.. Gekkigheid natuurlijk, maar wel leuk dat we het zelfs daarover heel snel eens zijn. Later vullen we 19 juni 2013 in.. Toch wat realistischer leek ons ;-) Waarom die datum? Geen idee, hij kwam zomaar boven borrelen..
Als we langs een stand over Alicante lopen, worden we aangesproken door een man. Trouwen in Spanje.. Daar hadden we eigenlijk nog nooit aan gedacht.. Wat grappig.. Ik ben ervan overtuigd dat ik in mijn vorige leven Spaanse was, we ontmoetten elkaar in Spanje en lief is er ook helemaal gek op.. 's avonds checken we in bed samen stiekem die site toch eens.. Best leuk allemaal..

Verder was de beurs ook weer confronterend.. Hoewel het de gedachte even wat had moeten afleiden, blijft het toch knagen. Lief vraagt zich af of ze nog wel een mooi decolleté houdt en hoe dat er in een trouwjurk allemaal zal uit gaan zien.. En dan lopen we langs een stand van stichting Kika.. Kunnen we nou nooit even ergens anders aan denken..?

Tijdens de catwalkshow hebben we het over de jurken.. Lief wil er niet teveel over loslaten.. Haar mams gaat de jurk zelf maken en ik probeer haar voorkeuren te ontfutselen maar heb weinig succes.. Zelf bespreek ik bijna iedere jurk, wat vind ik er mooi aan en wat niet.. Ook van Tanja hoor ik wat ze mooi vindt. Ik lijk haar smaak redelijk aardig te kunnen ingeschat. Gelukkig maar, aangezien we met haar meegaan voor het uitzoeken van haar jurk :-) Zo leuk vind ik dat! Heb er al helemaal zin in. Zo'n prachtig stel zijn ze.. En wat een lieve vrienden ook! We hebben bijna dagelijks contact en Tan draagt vanaf nu ook een roze bandje.. Ik had er een paar extra besteld en zij was de eerste waar ik toen aan dacht.. Zo'n betrokkenheid steunt echt enorm. Ik probeerde Paul er ook eentje aan te smeren maar die zag zo'n roze bandje niet zo zitten.. Watje ;-) In de auto kletsen we met z'n vieren nog wat na. De dillema's en gevoelens worden besproken.

Na de beurs zijn we op bezoek geweest bij de schoonouders. Gezellig gekletst, serieus gepraat, lekker gegeten en geknuffeld met Toucan. Al met al een fijne avond. 

'savonds zijn we onrustig.. Morgen staat een belangrijk gesprek op het programma.. De gynaecoloog gaat ons vertellen over de mogelijkheid om eicellen in te vriezen.. De slaap is maar moeilijk te vatten.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten