zondag 30 oktober 2011

Wachtdagen

Donderdag 20 oktober 2011
Vandaag proberen we weer wat afleiding te zoeken. Wen is behoorlijk uit dr doen dus we doen alles heel rustig aan. Omdat de douche thuis nog even op zich laat wachten, leek het handig om in ieder geval het bad te hebben zodat deze geplaatst kan worden en we in bad kunnen. 

Met mn vader rijden we naar de bouwmarkt. Als de aanhangwagen erachter hangt, rijdt de bouwmarktman met een heftruck de grote doos zo op de wagen. Thuisgekomen kijkt mijn normaal altijd sterke en tillende meisje toe hoe mijn vader en ik het bad het huis intillen. We vinden een mooi plaatsje (tussen het dressoir en de bank) in de woonkamer en besluiten hem daar te laten staan. Hoewel het een kunststof bad betreft, is het door de motortjes van de bubbels en de jetstreams toch een behoorlijk zwaar ding dus samen de trap op zagen we niet zitten.

Helaas horen we vandaag ook dat zwager Mike van al het harde werken behoorlijk veel last van zijn rug heeft gekregen. De komende dagen zal er daarom niet in de badkamer worden gewerkt. Dat betekent dus ook nog niet douchen, maar natuurlijk vinden we het meer balen dat Mike zo'n last heeft dan dat we bij m'n ouders moeten douchen.. Ook hier gaat gezondheid voor!

Ook de vrijdag doen we rustig aan. We gaan fijn wandelen met de honden en praten, lachen, huilen en genieten van elkaar. Verschillende scenario's passeren de revue maar ik ben positief. Het is toch onmogelijk dat er iets echt fout is? Hoewel ik de afgelopen tijd een paar fantastische mensen heb moeten verliezen door die nare ziekte ben ik echt overtuigd dat het Wen zeker niet heeft getroffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten