maandag 31 oktober 2011

Naar een bungalowtje

Dinsdag 25-10
En nu zitten we dus in een huisje..
Vanochtend de laatste mensen gebeld om in te lichten en daarna contact gezocht met centerparcs. Daar zouden we zo'n 800 euro kwijt zijn dus zijn we nog even verder gaan speuren. Landal had een mooi aanbod voor een bungalowtje in het bos bij Apeldoorn. Dus die is het geworden. We hebben een badkamer met bad en douche, twee slaapkamers, een volledige keuken en een openhaard. Op de heenweg hadden we al een tussenstopje gemaakt bij de Praxis en haardhout meegenomen dus dat moet goedkomen vanavond.

Terwijl ik de auto uitlaadde heeft lief het bed opgemaakt en is onder de wol gekropen. Ik heb de gordijnen dichtgetrokken en zit nu fijn op de bank een beetje van me af te typen. Ik zal zo de parkinfo eens bestuderen en het winkeltje gaan opzoeken voor wat te eten.. Lief merkt dat haar lijf haar een beetje in de steek laat momenteel dus ik ga ook eens op jacht voor wat vitaminetabletjes en gezonde hapjes. 

De supermarkt op het park is heel volledig dus ik vind de onderdelen voor een rijsthap met champignons en kip. Later die avond besluiten we totaal geen zin te hebben om thuis te eten dus zijn we naar het restaurant gegaan. We eten een iets minder geslaagd schnitzeltje maar de karaf rosé maakte een hoop goed. Daarna vonden we een poule-tafel waar ik leek te winnen maar de zwarte bal vervolgens in haar hoek schoot dus zij toch won, een racespel waar ik de snelste was en een bowlingbaan waar ze mij weer gruwelijk inmaakte.. Al met al zijn we behoorlijk aan elkaar gewaagd :-)

We besluiten de volgende dag er lekker op uit te trekken richting het dolfinarium. Lief heeft nog nooit een dolfijn in het echt gezien, dus hoog tijd om haar daar mee naar toe te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten