zondag 30 oktober 2011

De koffer is gepakt

Zondag 23 oktober 2011, 11:39 uur

Ik word wakker met een gek gevoel..
Alsof ik iets vergeten ben..
Nee, het is zondag, morgen is pas d-day, vandaag nog even geen nieuws..
Maar waar komt dat gekke gevoel dan vandaan? 
Als ik op m'n telefoon kijk weet ik het.. De meiden vliegen vandaag.. Of sterker nog, ze zijn gevlogen en aan de tijd die mijn wekker aangeeft leid ik af dat ze er al zijn.. Het airporthotel hebben ze, dus daar zullen ze ook al zijn Ingecheckt denk ik.. 

Vanmiddag komen de schoonouders.. Pa kan goed klussen en zal kijken naar wat zaken in huis.. Ik hoop dat we ook iets horen over zwager.. Heel decoratief hoor, een bad in je woonkamer, maar toch ook wel wat onpraktisch op z'n tijd..
Er wordt uiteindelijk aan het luik van de vliering gewerkt. Als die een paar centimeter opschuift dan kan er nog een extra kledingmaat in de kamer bij. Wel zo fijn met twee dames die samen toch aardig wat kleding hebben :-)

Verder pak ik vandaag mijn koffer in. Hoewel ik alleen reis besluit ik toch m'n teamvest aan te doen en m'n sporttas als handbagage te gebruiken. Een dubbel gevoel overheerst nog steeds. Wil ik lief wel achterlaten na het nieuws? Lastig.. Ik laat het maar gewoon op me afkomen en kan op het laatste moment nog besluiten.. Jammer dan van m'n ticket, die 200 euro daar kom ik ook wel weer overheen.. Ik heb zo wel alle opties opengehouden voor mezelf.. Dat geeft me wel wat rust..

Na veel woelen vallen we allebei in een onrustige slaap..
Wat zal morgen brengen..?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten