zondag 30 oktober 2011

Vriendschap

Zaterdag 22 oktober 2011

Vandaag hebben we iets leuks gepland. Al maanden geleden zijn we door mijn lieve vrienden Paul en Tanja gevraagd om mee te gaan naar een musicalvoorstelling van kennissen van Paul. De voorstelling gaat over vriendschap en dat vonden we allemaal zeer toepasselijk. 

Gisteren hebben we ze even gebeld. Niet alleen om een tijd af te spreken, maar ook om te vertellen over de testen die Wendy heeft ondergaan en dat we maandag de uitslag zullen krijgen. Beiden reageerden geschokt en leven superlief met ons mee.. Wat fijn om zulke vrienden te hebben. Ze hebben Wen ook gelijk opgenomen en ik weet zeker dat we nog veel dubbledates gaan beleven met elkaar.

Overdag hebben we het verder weer rustig aan gedaan. We blijven moeite hebben met slapen dus om wat energie voor de avond over te houden ondernemen we niet al te veel.
Ik heb de afgelopen dagen contact gehad met m'n coach en de begeleider van m'n nationale team en hen de situatie uitgelegd. Ik duim op goed nieuws. Hoewel ik dan misschien wel liever met lief samen ergens op tropisch eiland samen een fles champagne leegdrink, vind ik het ook wel fantastisch om dan alsnog naar Dublin te vliegen en na twee jaar voorbereiding dat EK te kunnen spelen.. M'n ticket voor maandagavond is geboekt, morgen pak ik m'n koffer in en die gaat mee naar de uitslag. Ik ben heel positief, dus alles lijkt goed te komen.

Aan het einde van de middag zijn we naar Den Bosch gereden. Daar stond een heerlijke maaltijd klaar bij een goede vriendin van Paul en Tanja. Naast een lekkere hap, heeft ze ook twee mooie taarten gebakken. Voor Paul en Tanja een verlovingstaart en voor ons een roze met een mooi hart en een lint erom. Toevallige een roze lint, een pink ribbon.. 

Nadat we heerlijk hebben gegeten en gekletst zijn we met z'n zessen naar de voorstelling gegaan. Leuk om een avondje op pad te zijn met fijne mensen. Daarna doen we nog wat drankjes in de lokale kroeg en rijden we naar huis.
Een geslaagde avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten