zaterdag 24 maart 2012

M'n upgrade

Zaterdag 21 januari

"m'n upgrade"

Vandaag ben ik gepgrade naar versie 3.1, of terwijl ik ben jarig en word 31.
Nadat we een beetje zijn uitgeslapen staan mijn ouders op de stoep voor een bakkie koffie. Ik krijg een vol automatische citruspers, precies degene die ik bedoelde en daarbij een net sinasappels. Hierop volgt natuurlijk gelijk een glaasje sap ter demonstratie. Heerlijk, ik ben er blij mee!

En dan wordt het tijd voor de laatste boodschappen, het opruimen in huis en de grote schoonmaak. Ik verwacht zo'n 30 á 35 mensen dus de eettafel gaat tegen de muur en statafels worden opgezet. Hoewel het plan was om 'smiddags nog even een uurtje te gaan liggen, in ieder geval voor lief, werd het toch een race tegen de klok om alles op tijd klaar te hebben voor de eerste gasten kwamen. Dit resulteerde in geen slaapje en net onder de douche vandaan komen terwijl de eerste gasten al binnenkwamen. M'n ouders helpen een half uur voor aanvang nog met de lichtslang in de tuin en slingers en ballonnen in huis en de laatste appeltaart komt net uit de oven. Ik baal want stress is het laatste wat lief nu moet hebben. Het is al vermoeiend genoeg, zo'n weekend.. Maar helaas leek het niet te voorkomen.

Mooi om te zien dat de statafels bedoelt voor de jonge lui worden bezet door de ouders en m'n musicalmaatjes samen met de regisseur op gitaar al zingend op de bank zaten :-)
De netten sinaasappels worden gechopped en geperst door m'n nieuwe citruspers en de 10 flessen prosecco gaan ook bijna allemaal leeg! En dan hebben we het niet over rode en witte wijn en rosé :-)
De stukken appeltaart en merenguetaart vinden gretig aftrek en ook de hapjes doem het goed. Het is supergezellig! Wat een fijne verjaardag! Ik word verwend met heel veel leuks en lekkers zoals een vuurschaal voor in de tuin, een windlicht, kaartjes, bonnen, een berg chocola, drank en lekkere douche- en badspulletjes. Superlief van iedereen! Dit was by far de tofste verjaardag ever, thanx y'all en thanx aan lief die ervoor zorgde dat m'n glas nooit leeg was en iedereen goed verzorgde. Wat een wereldvriendin heb ik toch! Trots!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten